Proiecte desfasurate in scoala
La mulți ani dragă Românie!
Cadre didactice ale Școlii gimnaziale Bonțida reprezentate prin dnele prof.Crisan Mihaela,Buda Lavinia,Vescan Elena și Popa Mirela au coordonat un program artistic dedicat Zilei de 1 Decembrie pentru elevii claselor gimnaziale
Acțiuni de monitorizare a sănătății 
Povești din România Remarcabilă 
Cu pași mici într-o lume mai curată
Ziua 5 Săptămâna Altfel 23 Octombrie
Toți preșcolarii au participat la teatru de păpuși ,,Degetica ” realizat de Anima Art. Grupa Mijlocie și Grupa Combinată Maghiară au desfășurat în continuare ,următoarele activități: 《Scene preferate din povestea ,,Degetica” 》-colorare- , apoi au realizat expoziția lucrărilor și au primit recompense cu Degetica si prințul .Copiii au fost foarte încântați de aceste activități !
Ziua 4 Săptămâna Altfel 23 Octombrie
Ziua 3 Săptămâna Altfel 25 Octombrie
Ziua 2 Săptămâna Altfel 24 Octombrie
Elevii claselor gimnaziale au avut posibilitatea să asiste la activitati deosebit de interesante oferite de studenții Institutului de Chimie din cadrul UBB Cluj.Au avut ocazia sa cunoască etapele unui experiment științific prin folosirea unor materiale la îndemâna tuturor.
Ziua 1 Săptămâna Altfel 23 Octombrie
Educație Timpurie Incluzivă și de Calitate
Câteva surse de informare despre 👶 #EducațieTimpurie:
🔎 Secțiunea dedicată de pe site-ul Ministerului Educației: https://www.edu.ro/educatie_timpurie
🔎 Comunitatea virtuală E.T.I.C.: https://etic.tf/
🔎 Date de contact: https://www.edu.ro/inspectorate-scolare-judetene
🔎 Informații relevante de pe site-ul ARACIP: https://aracip.eu/categorii-documente/info-unitati-invatamant-registre
Această campanie se desfășoară în cadrul proiectului E.T.I.C – Educație Timpurie Incluzivă și de Calitate, Cod SMIS 2014+: 128215, cofinanțat din Fondul Social European prin programul Operațional Capital Uman 2014-2020.
#ETIC #EducațieTimpurie
Educație Timpurie Incluzivă și de Calitate
👶 Educația timpurie este esențială pentru a construi baze solide pentru viitor! Cu educația timpurie începe totul, iar educatorii sunt primele cadre didactice pe care le întâlnesc copiii.
🧡 Educația timpurie nu se referă doar la învățarea literelor și a cifrelor, ci și la dezvoltarea abilităților sociale, emoționale și creative. Trebuie să acordăm copiilor noștri timp și atenție, să îi încurajăm să exploreze ce îi înconjoară și să îi sprijinim în călătoria lor spre cunoaștere.
🙏 Vă invităm să dați mai departe mesajele noastre și să ne împărtășiți ce ați vrea să aflați de la noi despre educația timpurie.
Această campanie se desfășoară în cadrul proiectului E.T.I.C – Educație Timpurie Incluzivă și de Calitate, Cod SMIS 2014+: 128215, cofinanțat din Fondul Social European prin programul Operațional Capital Uman 2014-2020.
#ETIC #EducațieTimpurie
5 Octombrie – Ziua Mondială a Educației
Elevii școlii au participat la activitatea dedicată acestui eveniment in colaborare cu Fundația Diakonia din localitate. In acest sens au realizat afișe tematice,au participat la activitati tematice la grădiniță însoțite de mesaje pe tema educație globale. De asemenea au participat la Expoziția Generații organizată de Centrul de zi pentru copiii din familii în dificultate, Fundația Creștină Diakonia Cluj , cu ocazia Zilei Modiale a Educației, sărbătorită pe 5 octombrie.
O colecție de fotografii care ilustrează modul cum educația intergenerațională are un impact benefic în viața copiilor pe care îi servim. Expoziția surprinde momente din cadrul activităților zilnice, în care seniorii sunt voluntari pentru copii, contribuind astfel la progresul lor școlar, precum și la dezvoltarea unor abilități vocaționale și socio-emoționale.
Ziua europeană a limbilor, 26 septembrie
Ediția nr.7 a Festivalului de Marionete Wonder Puk, locația Castelul din Bonțida
Proiectul „Școala după școală” anul 2020-2021
O oportunitate pentru elevii, părinții și cadrele didactice ale școlii a fost continuarea, din luna Octombrie, a programului Școala după școală, organizat cu susținere financiară din partea proiectului „Servicii psiho-educaționale integrate de prevenție și reducere a abandonului școlar”, (contract: POCU 74/18/103843). Programul s-a derulat prin implicarea cadrelor didactice din cadrul unității școlare, a specialiștilor angajați de către Cognitrom SRL și de Inspectoratul Școlar Județean Cluj. Obiectiv general al proiectului a fost reducerea numărului de copii și elevi aflați în risc de părăsire timpurie a școlii prin dezvoltarea și diversificarea serviciilor alternative de educație din oferta Programului „Școala după școală” ce va găzdui preșcolarii și elevii claselor de nivel primar și gimnazial, după orele de curs, în vederea petrecerii în siguranță, util și plăcut, a timpului liber.
Programul SDS s-a derulat pe trei nivele – preșcolar, primar, gimnazial (100 de elevi și preșcolari în anul școlar 2020-2021). În învățământul preșcolar, programul a cuprins activități de educație, complementare activității didactice, care s-au corelat cu activități de susținere și de dezvoltare personală a preșcolarilor.
În învățământul primar, Programul SDS a cuprins activități de educație, complementare activității didactice (supraveghere și îndrumare în efectuarea temelor, recuperarea pentru elevii cu dificultăți cognitive), care s-au corelat cu activități de susținere și de dezvoltare personală a elevilor (activități de dezvoltare pentru elevii capabili de performanță, activități de încurajare a lecturii independente, recuperare pentru elevii cu tulburări emoționale, tulburări de limbaj prin activități remediale, consiliere, alte activități specifice, autocunoaștere, intercunoaștere prin activități de dezvoltare emoțională și socială, activități fizice și mișcare).
Pentru învățământul secundar, Programul SDS a cuprins activități de educație, completare a activității didactice (activități de suport pentru efectuarea temelor și activități remediale), susținere și de dezvoltare personală a elevilor (activități pentru accelerarea învățării și pentru performanță, asistență psihopedagogică pentru recuperarea decalajelor de învățare, consiliere psihologică, activități de pregătire pentru viață, activități tematice/ateliere).
Școala – Catalizator al mobilizării comunității
Activitățile care s-au desfășurat și vor continua pe parcursul anului școlar 2021-2022 în colaborare cu Asoc. Centrul de Voluntariat Cluj-Napoca fac parte din proiectul “Școala – Catalizator al mobilizării comunității”, depus de CVCN spre finanțare în cadrul Programului Active Citizens Fund. Programul ACF face parte din Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021 și are ca obiectiv consolidarea societății civile și a cetățeniei active și creșterea capacității grupurilor vulnerabile. Asociația CVCN, cu sprijinul comunității locale (elevi, părinți) s-a implicat în realizarea unei clase outdoor.
Școala Gimnazială Bonțida, în calitate de școală parteneră în proiect, este implicată prin intermediul cadrelor didactice în activități de formare și consultanță educațională în domeniul învățării nonformale, respectiv a interculturalității. Totodată, cu sprijinul școlii au fost, sau urmează a fi desfășurate, un set de cinci acțiuni comunitare. În anul 2021 acțiunile comunitare au cuprins construirea unei săli de clasă outdoor (acțiune în care au fost implicate cadre didactice și membri ai comunității – părinți și copii), respectiv organizarea unei tabere de vără în perioada 5-9 iulie unde au participat 37 de elevi ai școlii.
Educație în comunități interetnice – Mobilizare autentică
Scopul proiectului este dezvoltarea comunitară durabilă centrată pe educație în comunități interetnice, în accepțiunea în care școala devine factorul ce coagulează eforturile membrilor comunității pentru creșterea calității vieții tuturor cetățenilor ei, dar mai ales a celor vulnerabili. Obiectivele proiectului vizează direcții de acțiune îndreptate spre dezvoltarea capacitătii școlilor partenere și asociate, stimularea mobilizării cetățenești și lupta împotriva discriminării.
Proiectul este derulat de Asociația Centrul de Voluntariat Cluj-Napoca în parteneriat cu Asociația JK Youth și Asociația Organizația Creștină Something New și beneficiază de o finanțare în valoare de 108.761,08 euro, prin programul Active Citizens Fund România, finanțat de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin Granturile SEE 2014-2021. Conținutul acestui website nu reprezintă în mod necesar poziția oficială a Granturilor SEE și Norvegiene 2014-2021; pentru mai multe informații accesați www.eeagrants.org.
Informații despre Active Citizens Fund România sunt disponibile la www.activecitizensfund.ro.
Fundația Comunitară Cluj
In cadrul proiectului implementat de Fundația Comunitară Cluj și finanțat de LIDL România s-a efectuat o cercetare în comunitatea locală. Studiul a surprins acele lucruri care necesită implicare, acțiune, schimbare – abandon școlar, plecarea tinerilor din comunitate, violența la nivel local, lipsa unei coeziuni între membri sau a unei forme locale de reprezentare.
Proiectul Meșter Ste(a)m Box @Bonțida
Proiectul Meșter Ste(a)m Box @Bonțida a venit cu activități plănuite pentru perioada mai – iunie 2021 (cu posibilitatea de extindere în anul școlar următor). Cu un focus centrat pe educație și activism civic, proiectul răspunde unor nevoi identificate în comunitatea din Bonțida și include procese și tehnici de organizare comunitară și sprijin pentru copiii din ciclul gimnazial în dezvoltarea unor abilități practice menite să încurajeze rămânerea copiilor din localitate în procesul educațional. 11 elevi din clasele a V-a și a VI-a au participat în fiecare vineri, timp de 6 săptămâni, la un curs practic de alfabetizare digitală, susținut de echipa Let’s Code din Cluj. Elevii au fost premiați în cadrul unei festivități, desfășurate la Castelul Banffy, la care au participat membrii ai comunității locale.
Asoc. de Dezvoltare Intercomunitară
În cadrul proiectului desfășurat în colaborare cu Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Zona Metropolitană Cluj au fost implicați elevii claselor VI-VIII; temele activităților au fost discriminarea, incluziunea si bullying-ul.
Mișto Avilean!
În cadrul proiectului Mișto Avilean! al fundației Terre des hommes s-au desfășurat activități cu elevii pe tema incluziunii sociale, s-au atras fonduri în școală.
Citește-mi 100 de povești!
Înscrierea în Programul național de încurajare a lecturii în grădiniță și în familie, ”Citește-mi 100 de povești!” a oferit copiilor oportunitatea de a-și dezvolta atenția, vocabularul, imaginația și mai ales motivația pentru învățare. Programul contribuie la dezvoltarea literației și a unor obiceiuri de lectură care favorizează procesul de învățare și de alfabetizare funcțională, în special pentru copiii din familiile defavorizate și izolate cultural. A fost implementat un plan anual de lectură dedicat copiilor, cu sesiuni săptămânale de lectură, cu invitați care le-au citit celor mici. OvidiuRo a oferit cadrelor didactice sesiuni de formare centrate pe literație, punând accent pe modalitatea de a le citi copiilor, de a le capta atenția și de a le stimula curiozitatea. Grădinița a fost dotată cu un important fond de carte tipărită și în format digital, iar copiii au primit cărți pentru acasă, pentru a încuraja lectura în familie. Grădinița noastră a primit statutul de Grădiniță Bibliotecă.
Plantare arbuști, flori
6 Octombrie- zi specială în teritoriul GAL Someș Transilvan – Ținutul Fluturelui Albastru! O adevărată sărbătoare de zile mari.
În cadrul proiectului ”Sunt tânăr și trăiesc într-un mediu rural valoros!” elevii au participat în primă fază la un workshop de transformare ale unor idei care vizează valorile locale în proiecte tip plan de acțiune pentru promovarea acelor valori. Acest concurs s-a adresat elevilor din Ținutul Fluturelui Albastru – teritoriul GAL Someș Transilvan (comunele Apahida, Aluniș, Bonțida, Bobâlna, Borșa, Cornești, Dăbâca, Iclod, Jucu, Mintiu Gherlii, Sic și Vultureni) cu vârsta cuprinsă între 10-18 ani. Tinerii înscriși în program au desfășurat activitate de cercetare pe teritoriul ales de ei (satul natal, satul bunicilor etc.) din teritoriul GAL, au ales una sau mai multe valori locale (de ex. monumente istorice, obiceiuri, mâncăruri tradiționale, elemente din natura locală etc.) care prin opinia lor este / sunt relevante în teritoriu, merită să fie salvate, promovate. După etapa de cercetare tinerii au elabora câte o ”fișă a valorii locale” cu prezentarea elementului ales, respectiv un plan de acțiune pentru valorificarea și promovarea valorii locale. Tinerii care s-au înscris, au participat la un workshop cu tema: structurarea informațiilor în valorificarea patrimoniului local material / imaterial, cunoștințe financiare de bază pentru proiecte / fundraising: atragere și gestionare fonduri pentru propriile proiecte, gestionare și management de proiecte, asistență în proiectele individuale ale tinerilor și facilitarea finalizării proiectelor individuale.
Apoi, proiectele depuse au fost inedite.
Astăzi s-au anunțat câștigătorii. În jurizarea deloc ușoară au fost parteneri Gal Someștransilvan, Fundația Comunitară Cluj, echipa de la Asociația Plaiuri Noi, care a implementat brandul Ținutul Fluturelui Albastru.
S-au ales 8 proiecte din 61 depuse.
Școala Gimnazială Bonțida a obținut rezultate lăudabile:
•DIPLOMĂ DE EXCELENȚĂ •Premiul II GYEMANT LAVINIA cls. a VII-a
•PREMIUL SPECIAL JIMAN CORINA cls. a VII-a
•DIPLOMĂ DE MERIT
KULCSAR ANDREEA FLORINA cls. a V-a,
LAKATUS ERIK ANTONIO cls. a V-a
POP MELISA RAMONA cls. a V-a
Felicitări tuturor tinerilor, profesorilor și părinților implicați.
Mulțumim Fundatia Comunitara Cluj pentru cadrul perfect al festivității de premiere la @Bonțida Ride&Run. Și felicitări de organizare, ați mobilizat o întreagă comunitate, de la mic la mare! 😉
Mulțumim Secret Garden – camping pentru locație!
Mulțumim Consiliul Judetean Cluj pentru cofinanțarea proiectului!
20.12.2024 Concert de colinde
20.12.2024 elevii Școlii Gimnaziale Bonțida au participat la un „Concert de colinde” organizat de către Doamna Inspector Școlar pentru minorități, Chiriac Liliana.
Participanți au fost și elevii rromi ai școlilor din județul Cluj.
Concertul a fost susținut în sala festivă al Liceului Teoretic Báthory István Cluj-Napoca.
Elevii de la Școala Gimnazială Bonțida au fost pregătiți de către doamna mediator școlar Claudia Kallo, cu sprijinul doamnelor profesor Oltean Patricia și Boanca Mara.
Felicitări, tuturor!
Christmas For Everyone
De Crăciun visele devin realitate.🎅🏻🎄🎁
,,Christmas For Everyone” este inițiativa cluburilor Interact, un ONG internațional, care se ocupă cu proiecte caritabile. Proiectul implementat în școala noastră a constat în trimiterea de scrisori către Moș Crăciun, scrise de copiii din ciclul primar.
Prin ,,superputerea” unor liceeni voluntari, spiriduși ai moșului, astăzi elevii școlii noastre, din ciclul primar, au primit cadouri minunate.
Le mulțumim mult.🙏
Cu adevărat ne-au făcut fericiți!🤗🎄
Colinde
La fel ca în fiecare an, colindătorii Școlii Gimnaziale Bonțida trec pragul Primăriei comunei și duc mai departe frumoasele noastre tradiții din preajma sărbătorilor de iarnă, tradiţionalele colinde ce au răsunat și în acest an din glasurile copiilor, care au încântat şi au umplut sufletele gazdelor de bucurie și speranță.
Astăzi a fost despre bucurie, colind, cadouri.🎁🎄
Mulțumim Consiliului Local al Comunei Bonțida,
și Domnului Primar pentru primirea călduroasă pe care ne-au oferit-o cu ocazia colindului.
De asemenea, vă suntem recunoscători pentru cadourile oferite tuturor preșcolarilor și elevilor, care le-au adus zâmbete pe chipuri și bucurie în suflete.
Apreciem eforturile și dedicarea pentru comunitatea noastră și pentru sprijinul constant pe care îl oferiți școlii.
Vă dorim sărbători fericite, sănătate și împliniri în noul an! Respect și recunoștință!
Elevii și cadrele didactice ale Școlii Gimnaziale Bonțida
Masa sănătoasă
Școala Gimnazială Bonțida și Grădinița cu program prelungit din Bonțida, beneficiază de programul „Masă sănătoasă”. Prin intermediul acestui program, copiii care frecventează unitățile de învățământ vor beneficia de o masă caldă sănătoasă, proaspăt gătită, și un fruct în fiecare zi.
Mulțumim Primăriei Bonțida pentru implicare.
Siguranță Școlară
Elevii claselor V-VIII de la ȘCOALA GIMNAZIALĂ BONȚIDA au participat la activitatea susținută de agenți din cadrul Biroului Siguranță Școlară.
Biroul Siguranță Școlară este structura de specialitate care coordonează activitățile specifice desfășurate la nivelul inspectoratului pentru creșterea gradului de siguranță a elevilor, a studenților și a cadrelor didactice, precum și pentru prevenirea delicvenței juvenile în incinta și în proximitatea unităților de învățământ de pe raza județului Cluj.
,,Dragi elevi, părinți și profesori,
Siguranța noastră este prioritatea numărul unu. Pentru a asigura un mediu școlar sigur și protejat pentru toți, vă reamintim câteva măsuri esențiale de prevenție:
1. Respectați regulile de siguranță – fie că este vorba despre circulația în siguranță în jurul școlii sau despre respectarea normelor de comportament, fiecare pas contează pentru a preveni incidentele.
2. Atenție la traficul rutier – traversați pe trecerile de pietoni și fiți atenți la semnalele semaforului. Folosiți întotdeauna centura de siguranță în autovehicule.
3. Siguranța online – evitați să divulgați informații personale pe internet și fiți atenți la interacțiunile cu persoane necunoscute online.
4. Comunicarea este esențială – dacă vă confruntați cu orice formă de bullying sau situații periculoase, anunțați un profesor sau un adult de încredere. Suntem aici pentru a vă sprijini!”- mesajul reprezentanților biroului de siguranță școlară
Împreună putem crea un mediu școlar sigur și protejat. Fiecare dintre noi are un rol important în prevenirea accidentelor și în promovarea unui climat pozitiv în școală.
#sigurantascolara
Mărțișor🍀
Dacă e Martie…. este despre vestitorii primăverii
Denumire activitate: Mărțișor🍀 😍- simbol al primăverii🌝❤️🍀🌷
Grup țintă: elevii claselor V-VIII
Obiective:
-Cunoașterea tradițiilor Mărțișorului: Elevii vor învăța semnificațiile și obiceiurile legate de această sărbătoare.
-Promovarea colaborării între elevi: Activitățile de grup vor întări relațiile și vor crea un mediu de învățare unit.
-Dezvoltarea sensibilității artistice: Elevii vor aprecia arta tradițională și procesul creativ prin confecționarea mărțișoarelor.
-Stimularea creativității și expresivității: Elevii vor învăța să își exprime ideile prin activități artistico-plastice și practice.
Strategii de acțiune: ateliere de lucru
Resurse utilizate: carton colorat A4, hârtie colorată A4, hârtie gumată, pâslă, lipici, plicuri, produse craft, pixuri color, perforatoare cu diferite forme, forme de silicon, ghips, pensule, acrilice.
Elevii au fost organizați în grupuri, fiecare având atribuții specifice pentru realizarea mărțișoarelor. Sarcinile distribuite au inclus selectarea materialelor necesare, rularea hârtiei pentru crearea modelelor de quilling, alegerea modelelelor, precum și pictarea și decorarea acestora, legarea șnurului, ambalarea. Tehnicile de confecționare a mărțișoarelor au fost variate, incluzând decupaj, quilling și utilizarea materialelor reciclabile, stimulând astfel creativitatea și dexteritatea elevilor.
Concluzii:
Această activitate se aliniază cu obiectivele educaționale ale orelor de dirigenție sau activităților extrașcolare, contribuind la dezvoltarea abilităților de muncă în echipă și a încrederii în propriile capacități. Reacțiile elevilor au fost, în general, pozitive, iar prin repetarea unor astfel de activități, aceștia vor dobândi mai multă încredere în propriile abilități, consolidându-și deprinderile practice.
Confecționarea mărțișoarelor a fost o activitate ce a stimulat implicarea emoțională a elevilor, care au fost activi în căutarea materialelor necesare, în sortarea acestora și în explorarea unor informații interesante legate de tematica aleasă. De asemenea, această activitate a avut un impact pozitiv asupra relațiilor dintre elevi, consolidând vechile prietenii și încurajând formarea unor noi legături.
În luna martie, elevii vor organiza un târg, la care vor participa colegii din școală, părinți și invitați, pentru a expune și vinde mărțișoarele realizate. Aceasta va fi o oportunitate pentru elevi de a-și arăta creativitatea și de a interacționa cu comunitatea locală și a școlii.
🪻🌷💐🍀🌝
Dotare cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a școlilor din comuna Bonțida
În cadrul proiectului ,,Dotare cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a școlilor din comuna Bonțida”
s-au livrat, parțial, în data de 5 martie, 150 de scaune și bănci la Școala Gimnazială Bonțida, în valoare de 106.386 lei, precum și 200 de scaune și bănci la Școala Profesională Răscruci, în valoare de 150.654 lei. De asemenea, în data de 13 martie s-au livrat parțial materiale didactice specifice pentru laboratorul de științe din Școala Profesionala Răscruci în valoare de 111.691,00 lei.
Livrarea produselor precum și instalarea lor este în desfășurare.
Multumiri Primăriei Bonțida.
Ora de carieră
Elevii claselor a VIII-a se pregătesc de admiterea la liceu!👏🏼🎉
Pentru a-i sprijini în luarea unei decizii potrivite pentru viitorul lor, în data de 15 aprilie, elevii claselor a VIII-a A și B de la Școala Gimnazială Bonțida au participat la o activitate informativă la Târgul de oferte educaționale găzduită de Liceul Teoretic „Petru Maior” Gherla.📚🏫
Au fost alături de ei diriginții, doamna director și doamna mediator școlar, iar împreună au descoperit ofertele educaționale propuse pentru anul școlar următor de:
Liceul Teoretic „Petru Maior” Gherla
Liceul Teoretic „Ana Ipătescu” Gherla
Liceul Tehnologic Gherla
Elevii au beneficiat și de un tur ghidat al Liceului „Petru Maior”, unde au vizitat laboratoarele de informatică, robotică, științe, istorie, dar și viitoarele săli de clasă, în cazul în care vor alege să își continue studiile aici.👩🏼🏫🧑🏻🏫📖
A fost o experiență utilă și plină de informații, menită să îi ajute pe elevii noștri să facă un pas încrezător spre viitor!
Sunt autonom prin Orientare învăț să-mi iau deciziile singur
Elevii claselor II-VIII de la Școala Gimnazială Bonțida în cele trei zile pline de Orientare, entuziasm și bucurie😊, din cadrul proiectului „Sunt autonom prin Orientare învăț să-mi iau deciziile singur”, finanțat din Fondul Lidl Bonțida, gestionat de Fundatia Comunitară Cluj.
Clubul Sportiv Watch Out a organizat între 15-17 aprilie, două zile de inițiere în Orientare pentru clasele II-IV, respectiv V-VIII, ale Școlii Gimnaziale Bonțida, în curtea școlii și pe străzile comunei și în a treia zi o competiție școlară cu echipe mixte pe trasee care duceau și în curtea Castelului Bánffy, oferind o varietate mai mare traseelor de orientare, dar în condiții de siguranță pentru copiii mai mici.
Copiii au fost foarte deschiși, au întâmpinat cu bucurie provocările acestui sport: au învățat semnele hărții de Orientare, au înordat harta pe baza obiectelor din jur (clădiri, străzi, terenuri de sport etc.) care apar și pe hartă, și au parcurs trasee adaptate vârstei, căutând posturi de control pa baza hărții detaliate.
Orientarea oferă tuturor șanse egale de reușită, întărește încrederea în propria persoană, și acest lucru s-a simțit din feedbackul copiilor: și-au mai dorit activități de orientare, să-și încerce norocul la o copetiție mai mare. În aceste trei zile am cunoscut niște copii plini de energie, deschiși la noutăți.
,,Mulțumim Școala Gimnazială Bonțida, doamnei directoare Ursuț Anca, învățătorilor și profesorilor pentru deschiderea oferită activității de Orientare!”
Mulțumim Bánffy Castle, Bontida ! 🙂
Scopul proiectului este introducerea sportului Orientare ca opțiune pentru activitățile de dezvoltare personală a copiilor, dar și ca o oportunitate de a aduce împreună copiii comunității din Bonțida prin sport, cu scopul de a-i împuternici pe aceștia să devină autonomi, să își dezvolte logica și capacitatea de a rezolva probleme în situații reale, să ajungă să prefere mișcarea în aer liber în detrimentul ecranelor, să observe mediul înconjurător, să ajungă să iubească și să protejeze natura, și să-și cunoască colegii din școală în activități extrașcolare vesele, pline de bună dispoziție, în situații noi, specifice Orientării, care oferă tuturor șanse egale de reușită, indiferent de cunoștințele preliminare ale fiecăruia, alimentând stima de sine.
Club Watch Out promite că următorul pas va fi o Competiție de orientare organizată de Clubul Sportiv Watch Out în comuna Bonțida și lansarea unui Traseu cu Puncte Fixe, care va rămâne în comunitate și va putea fi folosit oricând de către oricine.



















